با یک جستجو ساده در اینترنت با تعداد قابل توجهی شرکت های تولیدی روبرو خواهید شد که هر کدام به نوعی خود را معرفی کرده‌اند. انتخاب مناسب ترین شرکت تولیدی از میان حجم انبوهی از شرکت های تولیدی شاید باعث سردرگمی شما شود. پیش از انتخاب باید نیازهای خود را بشناسید و مطابق با آن ها اقدام به خرید دریچه تهویه هوا کنید.

پس قبل از خرید دریچه تهویه لازم است مزیت‌های هر شرکت را بررسی کنید. بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی، یک شرکت تولیدی نامناسب را انتخاب می کنند و در نهایت چیزی جز پشیمانی برای آن‌ها باقی نمی ماند. پس بهتر است از همان ابتدا با آگاهی کامل، دریچه مورد نظر را انتخاب کنید.

با ارائه این توضیحات چند دلیل منطقی برای انتخاب و خرید دریچه تهویه به شما ارائه می دهیم.

با مطالعه مطلب پیش رو از کلیه امکانات و ویژگی های آپاداناکالا مطلع خواهید شد. اگر به‌دنبال یک محل زیبا و تنظیم هوای مناسب در خانه یا محل کار هستید، پس از مطالعه این مطالب زیر، انتخاب آگاهانه تری خواهید داشت.

1- آپاداناکالا دارای نماد اعتماد الکترونیک و سازماندهی

آپادانا کالا

شرکت “گروه تولیدی صنعتی آپاداناکالا” یک شرکت ثبت شده با شماره ثبت ……….. واقع در اصفهان است. با خرید دریچه  از این شرکت پشتیبانی از شما خواهیم داشت. همچنین امکان ملاقات حضوری با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر است. نماد اعتماد الکترونیک این شرکت را نیز می‌توانید در قسمت فوتر همین سایت مشاهده کنید.

2- خرید دریچه تهویه با ارائه فاکتور

از آنجا که آپاداناکالا یک شرکت حقوقی و ثبت شده است، کلیه فعالیت‌های شرکت به صورت رسمی بوده و بابت تمام هزینه‌هایی که پرداخت می‌کنید به شما فاکتور معتبر داده می‌شود. دریافت فاکتور رسمی به شما کمک می‌کند که بتوانید مبالغ پرداخت شده را در قالب هزینه‌های شرکت به سازمان امور مالیاتی اعلام کنید. اکثر سایت‌های فروش دریچه تهویه بدون اینماد و مجوز های لازم مشغول کسب درآمد از طریق این حوزه هستند؛ یعنی به صورت حقیقی فعالیت می‌کنند و متاسفانه نمی‌توانند به شما فاکتور قابل قبول اداره دارایی را ارائه دهند؛ و این موضوع به ضررتان تمام می‌شود. پیشنهاد ما این است که برای خرید دریچه تهویه با یک شرکت معتبر و رسمی همکاری خود را آغاز کنید.

3- خرید دریچه تهویه با امکان 7 روز بازگشت وجه

آپاداناکالا با تضمین بازگشت وجه تا 7 روز این اطمینان را به شما می‌دهد که با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی دریچه تهویه مورد نظر خود را تهیه کنید. در صورتی‌ که در مشکلی منطقی در دریچه تهویه مشاهده کردید، این امکان برای شما وجود دارد که از درخواست عودت وجه استفاده کنید. شرکت آپاداناکالا با تضمین بازگشت وجه به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که بدون هیچ دغدغه‌ و نگرانی دریچه تهویه مورد نظر خود را خریداری کنند.

4- تولیدکننده هستیم

گروه تولیدی صنعتی آپاداناکالا یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان دریچه تهویه عبارتند از ” درب بخاری، دریچه بازدید، دریچه فلزی (دمپردار)، دریچه فن کویل، دریچه زنبوری، دریچه بلندگویی، دریچه آلومینیوم؛ که با تجربه ای چندین ساله و سابقه ای درخشان و جزو بهترین تولیدکنندگان دریچه هوا در ایران می باشد.

تولیدی آپاداناکالا در استان اصفهان واقع شده است و با توکل به خدای متعال و در سایه گروهی قدرتمند از جوانان شهر اصفهان به سرعت رشد کرده، باشد که بتواند در جهت کیفیت و رضایت مندی مشتریان عزیز و با کمک پرسنل عزیز و زحمتکش در ارائه محصولات متنوع وکیفیتی خوب همچون حال حاضر پیش قدم باشیم.

5- تخفیفات ویژه

مشتریان می توانند با پر کردن خبرنامه پیامکی در پایین سایت (قسمت فوتر سایت) می توانند در سایت ثبت نام کنند و از این تخفیفات مطلع و بهره مند بشوند.

6- امکان ارسال محصولات آپاداناکالا در 24 ساعت برای مشتریان اصفهان

اگر ساکن اصفهان باشید، در کمتر از 24 ساعت به راحتی خریدهای شما به دست شما خواهد رسید.

7- ارائه مشاوره فروش توسط کارشناسان آپاداناکالا

تیم فروش آپاداناکالا به شما کمک خواهد کرد تا باتوجه به نوع به نیاز خود بهترین محصول را تهیه کنید؛ تا برای شما به صرفه و اقتصادی باشد.

تیم فروش و مشاوره آپاداناکالا پیش از خرید کنار شما است تا بهترین محصول را خریداری کنید.

8- پشتیبانی آپاداناکالا از مشتریان در 24 ساعته

شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از طریق راه های ارتباطی متفاوت با آپادانا کالا ارتباط بگیرید.

9- قیمت مناسب

آپاداناکالا با نازل ترین قیمت ها {قیمت تولیدی} به شما مشتریان گرامی محصول عرضه می کند.

10- برقراری امنیت کامل مشتریان و کاربران در آپاداناکالا

آپاداناکالا با راه‌اندازی سیستم SSL امنیت را به‌صورت کامل برای کاربران برقرار کرده است.

یکی از اولویت های آپاداناکالا محافظت از اطلاعات شخصی شماست؛ پس بنا براین تدابیر امنیتی شدیدی اعمال کرده است؛

اطلاعات اعضای سایت آپاداناکالا کاملاً محفوظ است و به هیچ عنوان حتی با درخواست خود فرد هم در اختیار سایر اعضای سایت آپاداناکالا قرار داده نمی‌شود.

برای هر بار ورود یک کد یک بار مصرف استفاده می شود.